Téli képek/gifek

Éééés igeen visszatértem:D mondjuk.. A szünetben  mindenképpen szeretném összekapni magam és behozni ezt a pár hónap lemaradást.. Sajnálom, hogy így eltűntem de rettentő fáradt vagyok.. Elég nehéz időszak van a suliba.. De ez mindegy is.. A lényeg mint már említettem, hogy szünetben szeretnék visszatérni.
Köszönöm a 28(*.*) feliratkozót és a több mint 13000(O.o) megtekintést annak ellenére. hogy nagyon régen volt bejegyzés!. 
Az viszont kicsit bántja a csőröm, hogy naponta kb. volt 100 megtekintés és senki nem méltatott azzal, hogy írjon egy komit, hogy vitt valamit. Bár lehet ez azért volt mert senki nem vitt semmit de néha jó arról ábrándozni, hogy esetleg. De nem ez a lényeg.
Készüljetek nemsokára karácsony!
Woow.. Most. hogy nézem kisebb regényt írtam XD Ember legyen a talpán aki ezt elolvassa..
~Zs







































És a kedvencemet hagytam utoljára;)

1 megjegyzés:

Free Lines Arrow