Emma Stone és Zayn Malik -Szerkesztett- Kért

Sziasztok!!! Először is köszönöm a 11(:O) feliratkozót és az egyre több oldalmegjelenítést..:3 Iszonyú boldog vagyok..:) Másodszor meg tudom unalmas ez a sztori hogy mindig megköszönöm a feliratkozókat és az oldalmegjelenítést.. De elképesztően hálás vagyok és szeretném ezt minél többször hangoztatni..:) Remélem tudjátok majd hasznosítani a képeket.. Bár tudom nem a legjobbak.. egyenesen katasztrofálisan néznek ki de szerintem valamennyit fejlődtem.. De még így is nagyon kezdő vagyok..:/ Sok-sok puszi:
~Zs







4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blogod, szerintem egyáltalán nem "katasztrofálisak" a szerkesztett fotóid, sőt ! :) Pontosan ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, mert láttam ezeket a képeket, és azonnal megtetszett mindegyik. Azt szeretném kérdezni, hogy kérésre/rendelésre készítenél-e ehhez hasonlókat? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm de még tudom hogy van mit fejlődnöm de örülök hogy tetszik..:) Szívesen készítek ahogy kéritek kérés szerint sorba elkezdem csinálni őket..:)

      Törlés
    2. Óóó, de aranyos vagy :) . Ha nagyooooon szépen kérlek, készítenél néhány Shailene Woodley (hosszú hajjal) + Mikey Clifford szerkesztést? xx

      Törlés
    3. Köszönöm:) Persze.. :3 Sietek vele..;)

      Törlés

Free Lines Arrow