Kések, tőrök képek/gifek































14 megjegyzés:

  1. Hú, ezekből majd tuti viszek valamikor:'D <3

    VálaszTörlés
  2. Örülök.. Azért van..;D♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nem szeretnél még több drogos képet hozni. Jointokról pl. És szemekről?:'D Esetleg Bong-ról? Elvittem a fegyveres képek közül is egyet. Ha tudnád mennyit segít ez a blog:'D Imádlak! <3

    VálaszTörlés
  4. A hétvégén hozok ha össze jön..;) Milyen legyen a szem színe? Valami extra kívánság? Örülök hogy tudod hasznosítani..:3 Ha tudnád milyen jól esik.. Nagyon nagyon köszönöm...♥♥ Ne aggódj én is imádlak..!;3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegy milyen a szem szín. Csak jók lennének gifek. Leginkább Jointok amiket lányok szívnak, esetleg Bong-ok. Illetve örülök hogy én lehettem az első feliratkozó:3 <3

      Törlés
  5. Sietek vele...:) Hidd el nekem nagyobb öröm..:33♥♥ (itt ugrálok mint valami idióta;D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:3 Sokat segítesz ezzel. Órákat tudok eltölteni azzal hogy találjak valami elfogadható képet...:/ <3

      Törlés
  6. Nincs mit megköszönj..;3 Remélem amiket találok majd megfelelnek..:*♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elég jó képeket találsz ahogy nézegetem a blogot. Olyanokat amiket még nem is láttam pedig én aztán szoktam keresgélni. Bár kicsit lehangoló hogy te "szolgáltatod" a képeket nekem. Lévén hogy olvasod a blogom:'D Lehet így neked már nem lesznek annyira meglepő fordulatok benne:) Minden esetre komolyan nem tudod elképzelni mekkora segítség ez. Nem csak nekem hanem a többi blogosnak is:) Jó képet nehéz találni, imádás van! <3
      Ui.: Mikorra várható hogy fel tudod rakni? Holnap?:)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen..:3 Dehogy az.. Én örömmel teszem és biztos vagyok benne hogy így is meg fogsz lepni..;D Komolyan annál happybb minden minél többen hasznát tudják venni ezeknek a képeknek..:3 Itt is imádás van:3♥ Ha minden jól megy akkor holnap..;))

      Törlés
  7. az első gif mibe van?

    VálaszTörlés
  8. Hi I know this is an old blog but do you what knife is in picture 24? I like it.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi!
      It's a Concealed belt knife .You can find a lot of variety of this type of knife. :)
      Have a nice day!:3

      Törlés

Free Lines Arrow